مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج مبارزه با مواد مخدر، توسط اعضای کانون های هلال احمر در نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در اولین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر، اعضای کانون جوانان مسجد امام حسین علیه السلام با همکاری اعضای کانون دانش آموزی معاونت امور جوانان اقدام به تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد کردند.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به نشل جوانان در پیشگیری از این آسیب ها تصریح کرد: برپایی نمایشگاه معرفی آسیب های استفاده از مواد مخدر در مجموعه فرهنگی مسجد امام حسین توسط اعضای کانون جوانان برادران و پیوستن اعضای هیات امناء این مسجد به کمپین نه به مواد مخدر در نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های کانون ها در این ایام به شمار می رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: برپایی چادر کنترل فشار خون و برگزاری نمایشگاه ایمنی در برابر معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد توسط اعضای کانون های دانش آموزی و جوانان جمعیت هلال احمر در ورودی مسجد جامع شهر جعفریه نیز از جمله فعالیت های جوانان در شهر جفریه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی