مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت، شوق رویش در مرکز امور جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت، شوق رویش در استان قم اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان استقبال چشمگیری از برنامه های فرهنگی و اموزشی جمعیت هلال احمر در حوزه جوانان به اوج رسیده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های متنوع جوانان در این ایام در حوزه کلاسهای آموزشی در 34 رشته مختلف در دو شیفت صبح و عصر در مرکز امور جوانان آماده ارائه خدمات به جوانان استان قم است، افزود: فعالیت های آموزشی در زمینه های علمی، فنی و حرفه ای، رایانه، علمی، فرهنگی و هنری، زبان انگلیسی و ورزشی از فعالیت های تابستانی اوقات فراغت طرح ملی شوق رویش در قم است.

مصباحی با تاکید به افزایش نشاط و تنوع در فعالیت های تابستاین حوزه جوانان ادامه داد: فعالیت مدرسه فوتبال، برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و کارگاه های آشنایی با نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، همچنین اجرای طرح پیمان و المپیاد دادرس ازدیگر فعالیت های این ایام است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حضور اعضای فعال در اردوهای کشوری نشاط و امید ویژه جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب تصریح کرد: برگزاری اردوهای 1روزه و چند روزه استانی و کشوری. مسابقات فرهنگی و رفاقت مهر در سطوح استانی و کشوری از دیگر برنامه های طرح شوق رویش به شمار می رود.

مصباحی با اشاره به ارائه آموزش های امدادی گفت: آوزش امدادی دانش آموزان و برگزاری مسابقات کشوری طرح ملی دادرس و آموزش و تشکیل تیم های رباتیک ویژه کودکان در دو رده سنی 3تا7 سال و 7تا 12 سال به همراه برگزاری جشن ها و برنامه های فرهنگی در اوقات فراغت از دیگر فعالیت های تابستانی هلال احمر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی مناسبتی و ویژه فرهنگی در طول تابستان، بیان کرد: برنامه های دهه کرامت ویژه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در نیمه تابستان و در دهه ی پایانی شهریور ماه سال جاری فعالیت هیات حضرت علی اکبر ع به مناسبت 8محرم از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در طرح شوق رویش است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن ابراز امیدواری از حضور فعالانه عموم جوانان قمی در این این فعالیت ها گفت: مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در سال ها گذشته در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است و اعتماد ویژه مردم به این مرکز از سرمایه های جمعیت هلال احمر به شمار می رود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی