مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طلاب و مبلغین دارای ظرفیت های مهمی در خدمت رسانی های معنوی و حمایتی در بحران ها می باشند، چرا که مردم به آن ها اعتماد دارند و می توان در بحران ها از حضور آن ها به بهترین شکل بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد گل فشان در جلسه پیگیری آئین نامه کانون های طلاب که با حضور آقای احمدوند معاونت امور فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه، گنج کریمی؛ معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و حجت الاسلام ملک دار مسول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه قم و همچنین خانم ها بی باک و ثقفی، از سازمان جوانان و حجت الاسلام علیزاده نماینده کانون های طلاب حوزه های علمیه، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم و کارشناس جوانان به عنوان مسول کانون طلاب برگزار شد عنوان کرد: با حضور آیت الله اعرافی وضعیت کرمانشاه و مردم آسیب دیده را از نزدیک دیدیم و ارتباط خوبی با حوزه در جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان برقرار کردیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود:انضافا دوستان در حوزه درخشیدند و خدمات معنوی و حمایتی خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: طلاب و مبلغین ظرفیت های مهمی در خدمت رسانی های معنوی و حمایتی در بحران ها می باشند.

گل فشان بیان کرد: این ها انگیزه تفاهم نامه را در ذهن آیت الله اعرافی ایجاد کرد در رابطه با رساندن کمک های مردمی به دست آسیب زدگان امکانات لازم را در اختیار حوزویان قرار می دهیم آن ها ظرفیت های با ارزشی هستند و اعتماد مردم به آن ها سرمایه ارزشمند و گرانقدری است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در حوزه و هلال احمر در جهت خدمت رسانی به مردم وجود دارد اگر این دنو ظرفیت عظیم با هم تعامل داشته باشند خدمات خوبی به مردم ارائه می شود به ویژه در حوادث که باید بهترین امکانات و شرایط را برای مردم به لحاظ مالی و معنوی و روحی فراهم ساخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد:جوانان زیادی عضو هلال احمر هستند و اردوهای خوبی با حضور آن ها برگزار می شود و این فضای مناسبی است تا تبلیغ نماز و مسائل دینی و مذهبی را در میان جوانان با حضور طلاب و مبلغین گسترش دهیم.

وی گفت: ۱۱ کانون طلاب وجود دارد که با توجه به حضور گسترده طلاب و وجود مدارس علمیه این تعداد کانون می تواند افزایش داشته باشد به ویژه اینکه در کشور ۷۰ مدرسه علمیه وجود دارد.

گل فشان یادآور شد: امروز در قم بیش از ۷۶ مهد کودک داریم و حتی اخیرا مانور بزرگی انجام گرفت این کار در سطح کشور بازتاب داشت و نشان دهنده آموزش از بدو کودکی است.

وی بیان کرد: به تازگی در شهرک مهدیه خانه هلال ایجاد شده است که می تواند به نوعی خانه طلاب شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد:قرار است طلاب مانور بزرگ امدادی ببینند و این مانور بزرگ را نجام هند تا اگر بحران و اتفاقی روی داد بتوان از ظرفیت طلاب استفاده کرد.

وی یادآور شد: دوره های آموزشی کاملا رایگان است روحانیون با آموزش های لازم به مردم در حوادث و اتفاقات خدمات معنوی نیز می دهند.

گل فشان بیان کرد: آمادگی لازم وجود دارد در مدارس علمیه توان روحانیون را به نمایش بگذارند و از این ظرفیت استفاده شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی