مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور فعال دبیران کانون ها جوانان و دانشجویی در اردوهای کشوری نشاط و امید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به برگزاری اردوهای کشوری دبیران کانون های جوانان و دانشجویی در اردوگاه مهر بندر انزلی اظهار کرد: این اردوها با هدف هم اندیشی و بازآموزی و توانمند سازی اعضای در اجرای فعالیت های تیمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از اردوهای کشوری تا کنون سه گروه از اعضای فعال کانون های جوانان و دانشجویی استان قم در دو بخش خواهران و برادارن حضور یافته اند افزود: اعضای قم از ۱ تا ۲۰ مرداد ماه به تناوب و در ۴ گروه به نمایندگی از اعضای جوان قم در اردوگاه مهر بندر انزلی حضور دارند.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد؛ ارجرای برنامه های فرهنگی و متنوع، اهدای بسته های تبرکی، مشارکت در برگزاری مراسم های معنوی و دعا در نمازخانه، حضور بر سر مزار شهدای گمنام، تهیه و توزیع شربت و اجرای طرح میز انفاق، همچنین مشارکت در تمام فعالیت های اردویی از دیگر برنامه های اعضای اعزامی استان در اردوهای کشوری نشاط و امید سازمان جوانان به شمار می رود.

گفتنی است؛ سازمان جوانان هلال احمر همچون سنوات گذشته و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اردوهای کشوری را با شعار نشاط و امید برگزار می کند و در سال جاری نیز دبیران کانون های جوانان و دانشجویی در چهار نوبت به این اردوها اعزام می شوند.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی