مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم اندیشی اجرای طرح همدلی ویژه دانش آموزان انجمن های اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه اجرای طرح همدلی در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با حضور معاون جوانان و رئیس و مسولان انجمن اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در این جلسه با تاکید بر هر چه بهتر برگزار شدن این دوره به ارائه نکاتی در زمینه اجرای این طرح پرداخت و در ادامه هر دو طرف انتظارات و برنامه های خود را در قالب پیشنهاد مطرح کرده و به تبادل نظر پرداختند.

در این دوره های آموزشی طرح دادرس، دانش آموزان آموزش هایی شامل؛ اسکان اضطراری، اطفاءحریق، پناهگیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، ارزیابی، کنترل و احیا، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی و همچنین دوره آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر فرا می گیرند.

گفتنی است، طرح “همدلی” از طرح های سراسری سازمان جوانان است که طی تفاهم نامه کشوری در راستای آموزش طرح دادرس ویژه دانش آموزان تحت عضویت انجمن های اسلامی اجرا می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی