مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


مراسم تقدیر از مربیان و همکاران آموزش و پرورش در زمینه ی برگزاری ششمین دوره طرح ملی دادرس و افتتاح هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) در معلم سرای شهر کهک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این مراسم، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های دانش آموزی در هلال احمر گفت: هلال احمر و آموزش و پرورش همواره ارتباطات مناسب و مطلوبی در راستای اجرای برنامه های مشترک داشتند.

محمد مصباحی با تشریح عملکرد یک ساله طرح دادرس در قم به دستور العمل برگزاری هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) اشاره کرد و افزود: امید داریم با تلاش و همکاری مربیان امسال هم بتوانیم ضمن آموزش دانش آموزان کیفیت بالاتری در  اجرای این طرح با حضور دادرسان توانمند تجربه کنید.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر آمادگی پوشش همه مدارس استان را در اجرا یاین طرح دارد، گفت: در سال گذشته، این مسابقات با مشارکت تیم هایی از 108 مدرسه در سطح استان و بخش ها برگزار شد.

*مشارکت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر ره آورد موفقیت های زیادی بوده است

در ادامه این نشست، رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان قم گفت: مشارکت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر ره آورد موفقیت های زیادی به ویژه در فصل تابستان بوده است.

 محمد احمدی در مراسم تقدیر از مربیان و همکاران آموزش و پرورش در حوزه برگزاری ششمین دوره طرح ملی دادرس و افتتاح هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) در شهر کهک عنوان کرد: تابستان پرشوری در راستای برگزاری طرح دادرس پشت سر گذاشتیم.

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان قم افزود: بسیاری از افراد تصور می کنند در فصل تابستان فعالیتی در سطح مدارس وجود ندارد در حالی که برنامه های بیشتری در حوزه فرهنگی و اجتماعی ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های گسترده ای را در حوزه اجرایی در تفاهم نامه ای بین جمعیت و آموزش و پرورش عملیاتی کردیم و توفیقات خوبی در سطح مدارس و شهرستان به دست آمد.

احمدی بیان کرد: اعزام دانش آموزان دادرس به ششمین المپیاد کشوری یکی از موفقیت های خوبی در مشارکت این دو نهاد به شمار می رود.

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در بخش دختران تیم دادرسان مدرسه فرزانگان ناحیه ۴ به عنوان نماینده استان قم موفق به کسب سه رتبه از جمله مقام اول در رشته پناهگیری، مقام سوم رشته ارزیابی مصدوم و CPR و مقام دوم رشته آتل بندی در بخش اصلی شد.

وی گفت: کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره و دو برنز پیشرفت خوبی را در اجرای طرح دادرس در قم نشان می دهد برای سال آینده رسیدن به رتبه های اول تا سوم کشوری دور از دسترس نیست.

احمدی افزود: برآنیم در سال آینده با تلاش همکاران و دست اندرکاران در نواحی و مناطق به سطح کشوری رسیده و موفقیت های بیشتری را برای دانش آموزان رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: در سال قبل 250 تیم درون مدرسه ای تشکیل شد که 90 تیم در مرحله شهرستانی شرکت کردند و تیم های منتخب نواحی مناطق دختر و پسر در ششمین جشنواره که در سایت هلال احمر برگزار شد شرکت کردند.

وی توضیح داد: فرزانگان در حوزه دختران و ائمه طاهرین در جعفرآباد در حوزه پسران حائز رتبه اول شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تلاش های مسولان و مربیان همکار در برگزاری ششمین دوره طرح ملی دادرس در قم تقدیر شد و رسمان هفتمین دوره این طرح کلید خورد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی