مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



به مناسبت هفته کودک، اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با تشکیل زنجیره صلح و دوستی برای دفاع از حقوق کودکان جهان، و پایان خشونت اعلام همبستگی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جمعی از اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم با تشکیل زنجیره صلح و دوستی در راستای حمایت از حقوق کودکان،با ابراز همدردی و انزجار خود از خشونت ها و درگیری ها، خواستار پایان تمام جنگ ها علیه کودکان شدند.

محمد مصباحی با بیان این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک، اعضای کانون غنچه های هلال احمر با تجمع در مقابل مرکز امور جوانان و تشکیل زنجیره انسانی حمایت خود را از حق زندگی کودکان درگیر با جنگ را اعلام کردند.

وی بیان کرد: غنچه های هلال احمر با سر دادن شعارهایی پایان هر نوع خشونت علیه اطفال را محکوم کرده و خواهان پایان جنگ ها و حفظ حقوق کودکان کشورهای گرفتار در جنگ شده و در پلاکارد نوشته هایی حمایت خود را از کودکان قربانی خشونت ها ابراز داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی