مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


نشست هم اندیشی اعضای مجمع کانون های دانشجویی با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در مرکز امور جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست فعالیت های سه ماه آینده مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرح ها و برنامه های کانون های دانشجویی ارائه و برگزاری کارگاه های آموزشی زندگی در شرایط سخت، تصویب شد.

بر اساس این گزارش، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و بشردوستانه، محور اصلی این نشست بود و حمایت و تقویت از اجرای طرح های نو در دستور کار قرار گرفت. برگزاری مراسم ویژه ایام پایان ماه صفر ویژه برنامه سالگرد دو شهید گمنام مدافع حرم (ره) در دانشگاه پیام نور، بازدید از خانه سالمندان کهریزک دانشگاه شهاب دانش، جشن و همایش به مناسبت میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و تدوین و چاپ نشریه کانون دانشجویی هلال احمر از طرح های مورد رایزنی در یان هم اندیشی بود.

همچنین، تامین اعتبار کارگاه زندگی در شرایط سخت (کویر نوردی)؛ مشارکت دانشجویان و جمعیت در برپایی مراسم میلاد رسول اکرم(ص) و ارائه خدمات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای مانور ۱۴ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهاب دانش استان قم از سوی جمعیت هلال احمر از مصوباتی بود که در این نشست به تصویب رسید.
ادامه ی مستمر اجرای طرح بحران آب با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان قم و پیگیری و ادامه طرح بشردوستانه کانون دانشگاه قم در خصوص اطعام نیازمندان نیز از دیگر موراد مورد بحث در این نشست هم اندیشی به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی