مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


مراسم "سوگواره خاتون نیلی" در روز شهادت دخت گرامی سیدالشهدا، حضرت رقیه خاتون سلام الله به همّت کانون قرآن و عترت دانشگاه قم و مشارکت حوزه هنری با همکاری ویژه، مستمر و همه جانبه کانون هلال احمر دانشگاه قم در تالار شیخ مفید دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  سخنرانی در خصوص اهمیّت پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و مرثیه خوانی و ذکر مصیبت دخت سه ساله اباعبدالله حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها از جمله برنامه‌های این سوگواره بودند.

با توجه به هماهنگی های انجام گرفته توسط کانون دانشجویی استان قم، اعضای کانون هلال احمر دانشگاه قم در دو واحد خواهران و برادران در این برنامه حضور یافته و با برپایی چادرهای  هلال احمر در قالب ایستگاه صلواتی از مهمانان مراسم سوگواره خاتون نیلی در این دانشگاه با نذری پذیرایی کردند.

 همچنین پوشش امدادی مراسم و انتظامات برنامه به عهده ی اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم بود.

گفتنی است، اجرای تئاتر و قرعه کشی سفر زیارتی عتبات عالیات در بین حاضران در جلسه، از برنامه‌های پایانی این سوگواره بود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی