مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





هم اندیشی کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم با هدف معرفی چگونگی ساختار جمعیت هلال احمر و فعالیت های معاونت امور جوانان در زمینه های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ سعید یزدیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: هلال احمر دارای مسئولیت سنگین در قبال نجات جان انسان هاست در واقع مسئولیتی سنگین و در عین حال بدون اجر و مزد بر دوش هر یک از اعضاء می باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت های جمعیت هلال احمر بسیار با ارزش و توصیف ناپذیر و بزرگ است و با اخلاصی که اعضای آن دارند سربازان گمنام ولی عصر هستند.

یزدیان بیان کرد: فرزندان هلال احمر در سیل و زلزله و جنگ و در دل حوادث حضور دارند و این حضور دارای اجر بزرگی است جوانان در هلال احمر توقع مزدی ندارند و این قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان ظرفیت های خوبی در فعالیت های هلال احمر هستند و در بسیاری از امور از جمله کانون دانشجویی هلال احمر نقش مهمی را ایفاء می کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: استفاده بهینه از دانشجویان یکی از برنامه های راهبردی کانون های دانشجویی است.

وی گفت: قم دارای شرایط خاصی است و رعایت شئونات دینی و پایبندی به مبانی اخلاقی در کنار خدمت به جامعه اهمیت زیادی دارد.

گفتنی است، در این نشست کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر به تشریح چگونگی ساختار جمعیت هلال احمر و فعالیت های معاونت امور جوانان در زمینه های مختلف در سطح استان و اجرای برنامه های ملی و استانی پرداخت.

همچنین گزارشی از فعالیت های کانونی دانشجویی و فعالیت های انجام شده در زمینه های امدادی، بشر دوستانه، مانور های مختلف امدادی، اردو های جهادی و مسابقات کشوری رفاقت مهر هلال احمر ارائه شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی