مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



آیان، ماه میانی فصل پاییز نیز با فعالیت های متنوع اعضای کانون غنچه های هلال احمر در قم همراه بود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت روز جهانی غذا مهد کودک سلاله جشنواره غذای سالم برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که با مشارکت والدین و اعضای کانون غنچه های هلال احمر در این مهد همراه بود، به نفرات برتر در تهیه و طبخ غذاهای سالم، با نظر داوران هدایایی اهدا شد.

همچنین، جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد ملائک ۱به هفته کودک به اردوی گردشی، تفریحی درون استانی رفتند. بازدید از باغ وحش از جمله برنامه های این اردوی آموزشی و علمی بود.

این گزارش می افزاید؛ به همت معاونت امور جوانان استان قم و در راستای اجرای پنجمین دوره طرح ملی دست های مهربان در شهر جعفریه این طرح با استقبال کودکان اجرایی شد.

برگزاری آموزش امداد ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر شهر جعفریه (مهد یاس بهشتی) و آشنایی اعضای کانون با آمبولانس و تجهیزات امدادی از دیگر برنامه های کانون غنچه های هلال احمر قم در فصل پاییز به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی