مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




دبیرکل جمعیت هلال احمر در هفتادویکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، با جمعی از اعضای جوان هلال احمر در استان قم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمود محمدی نسب در این دیدار، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان و ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان اظهار کرد: قم شهر مراجع و علما بزرگی است و در جنگ تحمیلی هم لشکر خط شکن داشت و در فعالیت های هلال احمر همواره سرآمد و موفق ظاهر شده است.

محمدی نسب با اشاره به حضور موثر و موفق جمعیت هلال احمر استان قم در زلزله سرپل ذهاب تصریح کرد: در ایام اربعین هم جمعیت هلال احمر این استان در ارائه خدمات به زوار نمونه و ویژه عمل کرد، و این نوع خدمت رسانی نشانگر غیرت و همدلی در وجود مردم این استان است که باعث شده در تمام عرصه ها خوش بدرخشند.

وی با تاکید بر حمایت از اصلاح منطقی بودجه و اختصاص اعتبارات به جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: اعضای هلال احمر محور اصلی در جمعیت هستند و حضور اثرگذار امدادگران، جوانان و داوطلبان و ارائه خدمات امدادی و فرهنگی آنها نقش بزرگی در خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به مردم ایفا می کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر تلاش مستمر بر مرتفع شدن مشکلات در تمام حوزه های جمعیت هلال احمر تصریح کرد: کار سازمان جوانان دارای ارزش بسیار بالایی است، زیرا کارهای فرهنگی که در این سازمان اجرا می شود تاثیر درازمدت دارد.

محمدی نسب با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در سازمان جوانان رنگ و بوی پررنگ تری دارد، گفت: جمعیت هلال احمر یک وجهه بین المللی دارد و باید توجه کنیم با این رویکرد از تجربیات و الگوهای سایر جوانان در کشورهای دیگر استفاده کنیم و قطعا این الگوگیری و بومی سازی طرح های بشردوستانه می تواند شکل زیباتری در اجرای برنامه ها ایجاد کند.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از دبیران کانون های دانشجویی و جوانان استان قم به ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله کانون ها پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی