مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


بازدید و بررسی از محیط اجرای مانور امدادی روز دانشجو در دانشگاه شهاب دانش توسط مسئولین هلال احمر، دبیران و سرتیم های کادر برگزاری مانور انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ بازدید میدانی مسئولین معاونت های هلال احمر با همراهی سرتیم های کادر اجرایی مانور و دبیران کانون های دانشجویی از دانشگاه شهاب دانش و محیط برگزاری مانوری که قرار است به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهاب دانش انجام شود در این دانشگاه انجام شد.

بر اساس این گزارش، این بازدید و بررسی، با توجه به نیاز به هماهنگی بیشتر بین سرگروه های کادر اجرایی مانور و با حضور  و همراهی نماینده معاونت امداد و نجات، حراست برگزار شد.

در ادامه این بازدید، نشستی در اتاق کانون هلال احمر دانشگاه شهاب دانش در خصوص مانور و زمانبندی اجرای این طرح برگزار شد و تبادل نظرهای لازم با سرتیم های مانور مطرح شد و نقشه آماده شده از دانشگاه در اختیار تیم اجرایی قرار گرفت.

همچنین، نماینده معاونت امداد پس از بازدید میدانی از نماهای مختلف دانشگاه از جمله پشت بام ساختمان مرکزی دانشگاه، حیاط دانشگاه، کلاس های دانشگاه در طبقات مختلف و محل صعود و فرود نکات لازم را بررسی و اقدامات اجرایی در این مانور را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده حراست در خصوص نکات امنیتی و ایمنی مطالبی را مطرح کرد و مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص هماهنگی با نهادهای امنیتی استان را جهت برگزاری مانور انجام شود.

درپایان، سرگروه های کادر اجرایی مانور و اعضای کانون دانشجویی مرکز امور جوانان هلال احمر در محل برگزاری مانور، با محیط آیتم های خود آشنا شده و به نیازها و امکانات مورد نیاز را با توجه با محل اجرای مانور مورد بررسی قرار دادند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی