مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




با حضور نماینده ولی فقیه و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم طرح ملی کتاب‌خوانی با شعار «کودکان امروز، مدیران فردا» در قم اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نماینده ولی فقیه و معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در قالب طرح ملی کتاب‌خوانی برای کودکان با شعار «کودکان امروز، مدیران فردا» در کانون غنچه‌های هلال متین قم حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح، حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم ضمن گفتگوی صمیمی در جمع نونهالان مطالبی در زمینه آشنایی آنها با اهداف هلال احمر و مزایای کتابخوانی مطرح کرد و غنچه ها نیز با پاسخ به سوالات در این گفتگو مشارکت کردند.

وی همچنین در زمینه مفاهیم بشردوستی و نحوه کمک به دیگران و تکریم والدین و بهره مندی از اطلاعات کتاب ها با غنچه ها صحبت کرد.

در ادامه اجرای این طرح، محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ضمن پرسش و پاسخ در زمینه اطلاعات هلال احمری غنچه های هلال به خواندن داستان برای کودکان پرداخت و در پایان به همه ی غنچه ها کتاب اهدا شد.

گفتنی است، این برنامه با عنون کودکان امروز، مدیران فردا در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی