مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور پر شور اعضای کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر استان در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی منطقه ای کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) المپیاد ورزشی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم و با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر کشور و مدیران استان در قم آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ اعضای کانون ها در افتتاحیه این مراسم باشکوه گفت: این دوره از مسابقات با حضور کارکنان و اعضای ۷ استان و ستاد مرکز  ویژه رشته های فوتسال، شنا و فوتبال دستی به میزبانی استان قم برگزار می شود.

دبیر اجرای این دوره از مسابقات عنوان کرد: افتتاح این دوره از مسابقات با حضور سیده رؤیا صبح خیز، نایب قهرمان تیراندازی آسیا و عضو معاونت امور جوانان همراه بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر قم در این مراسم به عنوان پیشانی تیم ها مهمان در رژه به ارائه برنامه پرداختند و برنامه های ویژه ای نیز در قالب بخش های جذاب ورزشی و حمل پرچم توسط این اعضا به نمایش گذاشته شد.

مصباحی افزود: این المپیاد به صورت منطقه ای و با حضور تیمهای ورزشی استانهای مازندران، اصفهان، البرز، قزوین، مرکزی، همدان، قم و ستاد مرکز در قالب کارکنان و اعضا به مدت سه روز در قم برگزار می شود.

گفتنی است، علاوه بر رژه تیم ها، برگزاری برنامه های نمایشی رزمی کاران نوجوان و ورزش باستانی و همچنین نور افشانی و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی