مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نشست بررسی تفاهم نامه و آیین نامه اجرایی راه اندازی کانون طلاب با حضور نماینده ولی فقیه و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و مسؤولان شهرستان حوزه علمیه قم در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: با حضور مسؤولان شهرستان حوزه علمیه قم نشست بررسی تفاهم نامه و آیین نامه اجرایی راه اندازی کانون طلاب مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت در خصوص بررسی تفاهم نامه و آیین نامه اجرایی راه اندازی کانون طلاب، ساختار و فعالیت آتی این کانون رایزنی صورت گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: برنامه ریزی در خصوص مانور امدادی که قرار است در تعدادی از کانون های طلاب در ۲۵ آذر مصادف با ولادت امام حسن(ع) اجرا شود، نیز از دیگر مباحث این نشست به شمار می رفت.

مصباحی گفت: در این جلسه، مقرر شده است در این مانور کانونی که ویژه طلاب حوزه های علمیه است، مباحث آموزش پناه‌گیری و تخلیه اضطراری مورد آموزش و  اجرا قرار بگیرد.





  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی