مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» و باهدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا در قم اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم؛ به همت جمعی از داوطلبان و جوانان هلال‌احمر طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در استان اقم با اجرای برنامه های متنوع خیریه برگزار شد.

اعضای حوزه داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر همزمان با فرارسیدن شب یلدا، دقایق مهربانی را با کسانی که یلدا را تنها و دور از خانواده بودند سپری کردند.

برگزاری نمایشگاه خیریه به نفع خانواده های کم برخوردار، برگزاری جشن های شاد در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان و کودکان بی‌سرپرست، اهدای میوه و شیرینی و گل در بلندترین شب سال و همراه با نیازمندان از جمله فعالیت های هلال احمری ها در اجرای طرح “یلدانه” بود.

در این طرح جمعی از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر در شب یلدا همراه با اعضای معاونت داوطلبان به دیدار سالمندان و معلولین ذهنی آسایشگاه رضوی رفتند و با اهدای گل به پرستاران و توزیع شیرینی و برپایی مراسم شاد کوشیدند در این شب لبخندی را به آنها هدیه کنند.

برپایی نمایشگاه خیریه با هدف تامین نیازهای خانواده ها کم برخودار در حاشیه جشنواره استانی سفره ایرانی در بوستان نرگس استان قم از فعالیت های داوطلبان در اجرای طرح یلدانه بود.

اجرای جشن های آغاز فصل زمستان در مهد کودک های استان قم با حضور اعضای کانون های غنچه های هلال احمر و اهدای هدایای ویژه شب یلدا در دیدار با بزرگترها از دیگر فعالیت های هلال احمری های کوچک در این آیین سنتی ایرانیان به شمار می رفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی