مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


گردهمایی تشکل های اجتماعی استان قم همزمان با سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی با حضور جمعی از اعضای فعال و دبیران کانون های هلال احمر و انجمن ها و تشکل های مردم نهاد و همچنین سرپرست استانداری و مسئولان در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی گفت: این گردهمایی با حضور تشکل های دانشجویی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه های فرهنگی هنری، موسسه های قرآنی، تشکل های کارگری و جوانان جمعیت هلال احمر ترتیب یافته بود و نمایندگان این تشکل ها به بیان نظرها و مشکلات حوزه های خود در مسائل مختلف پرداختند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مولفه های پیشرفت کشورهای پیشرو این است که در کنار بخش دولتی و خصوصی تشکل های مردم نهاد قوی و تاثیرگذاری دارند، نسل جوان نیز به عنوان یکی از عامل های بالندگی و تحرک جامعه، باید آنچنان توانمند باشند که اهداف و خواسته های خود را از مسئولان مطالبه نمایند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد:  غیردولتی بودن، استقلال، غیرانتفاعی بودن، غیرسیاسی بودن، خودجوشی و تشکیل بر اساس نیاز طبیعی از ویژگی های سمن ها مردم نهاد است و هلال احمر نیز به عنوان یک سمن بزرگ جهانی نقش مهمی در فعالیت های اجتماعی به عهده دارد.

گفتنی است، در استان قم تشکل های مردم نهادی در حوزه های مختلف از جمله اجتماعی فرهنگی، آسیب های اجتماعی، بهداشتی، درمانی و سلامت، تشکل های محیط زیست، خیران و بحران شکل گرفته است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی