مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نخستین جلسه هماهنگی اجرای طرح «توسعه کارآفرینی و توانمندسازی با رویکرد کسب و کار خرد» در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح «توسعه کارآفرینی در بین نوجوانان و جوانان در مناطق حاشیه نشین» با حضور مدیرعامل شرکت کادوک، مجری طرح وزارت کشور و مدیرعامل و معاون امور جوانان و کارشناسان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مدیرعامل مجری طرح وزارت کشور با تشریح نحوه اجرای طرح و نحوه همکاری با جمعیت هلال احمر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور توسعه کارآفرینی و کسب و کار خرد با مدلی متفاوت و با هدف توانمندسازی جوانان برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور کلید خورده است، گفت: در اجرای این طرح از پتانسیل جوانان به عنوان تسهیلگران در مناطق کم برخودار استفاده خواهد شد.

همچنین در این نشست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن بررسی مراحل اجرای طرح بر همکاری موثر هلال احمر برای اجرای هر چه بهتر طرح توانمندسازی با رویکرد کسب و کار خرد تاکید کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه جوانان و انتخاب آنها به عنوان تسهیلگران و بسیج مردم و مسئولان با هدف نیازسنجی و کشف نیازهای مناطق و در نهایت اجرای این طرح به مدت سه سال برای کاهش فقر و توانمندسازی جوانان برای دستیابی به شغل از اهداف اجرای طرح توانمندسازی با رویکرد کسب و کار خرد است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی