مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



محفل انس با قرآن و جشن میلادی بانوی صبور کربلا حضرت رینب کبری(سلام الله علیها) با حضور کانون غنچه های هلال احمر در مهدکودک همیار هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محفل انس با قرآن و جشن همیار نماز با حضور اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد سرزمین کودکی قم همزمان با میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم که جمعی از غنچه های هلال احمر استان حضور داشتند، جشن قرآنی و مدیحه سرایی در وصف بزرگ بانوی اسلام اسوه صبر و مهربانی حضرت زینب (س) برگزار شد.

در این جشن معنوی، غنچه های هلال احمر ضمن فراگیری فریضه عبادی نماز، نحوه برگزاری نماز جماعت را آموختند و همچنین با آداب نماز این عبادت به صورت گروهی آشنا شدند.

همچنین، قرائت و همخوانی قرآن و آشنایی با زندگی و سیره اهل بیت و احادیث قرآنی از دیگر بخش های این محفل انس با قرآن کانون غنچه های هلال احمر قم به شمار می رود.

یادآور می شود؛ غنچه های هلال احمر در این مراسم در قالب طرحی فرهنگی "همیار نماز" شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی