مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




دوره یکسان سازی داوری طرح ملی دادرس با حضور استاد مزید آبادی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ی آموزشی داوران نکات کلیدی طرح دادرس را فراگرفتند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و یکسان سازی در راستای ارتقای اجرای طرح در سراسر کشور افزود: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز جهت ارزیابی و چگونگی برگزاری سطح کیفی دوره یکسان سازی داوری طرح ملی دادرس از این کارگاه آموزشی بازدید کرد.

معاون امور جوانان جمعیتدهلال احمر استان قم بیان کرد: حمل مصدوم، بانداژ، احیای قلبی و ریوی، پناهگیری ایمن، اسکان اضطراری و اطفای حریق از مباحث ارائه شده در این دوره به شمار می رود.

مصباحی یادآور شد؛ در پایان این دوره، داوران در آزمون کتاب دادرس شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر پرداختند تا گامی موثرتر در جهت پیشرفت آموزش و داوری در راستای انتقال دانش امداد و کمک های اولیه بویژه برای دانش آموزان آماده در روزهای سخت بردارند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی