مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




اعضای کانون جوانان هلال احمر قم در حاشیه جشن شب های فیروزه ای که به همت سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم در شب های ماه رمضان برگزار شده است، اقدام به برپایی غرفه ارائه خدمات مشاوره ای و ایستگاه سلامت در نمایشگاه فرهنگی و هنری کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به بهرمندی بیش از ۵۰۰ تن از خدمات اعضای کانون جوانان برادران قم در غرفه هلال احمر گفت: این نمایشگاه با ۳۰ غرفه، توان و استعداد فرهنگی و هنری نهادهای دولتی و غیردولتی را در شب ها ی میانی ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه در غرفه‌ ایجاد شده، جوانان هلال احمر ضمن فراخوان عضویت، به مراجعان ارائه خدمات کردند، افزود: این غرفه ها در نمایشگاهی در حاشیه مراسم شب های فیروزه ای که با هدف گسترش شور و نشاط اجتماعی در شب‌های ماه مبارک رمضان و پر کردن اوقات فراغت، ایجاد فضای مومنانه، رشد معارف اهل بیت علیهم السلام و توسعه و رشد استعدادهای بومی همراه بود، برپا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: برپایی استگاه سلامت و سنجش فشار خون و همچنین مشاوره روانشناسی از دیگر فعالیت هایی بود که توسط اعضای کانون جوانان برادران قم به بازدیدگنندگان ارائه شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار و جمعی از مسئولان از غرفه هلال احمر بازدید کرده و ضمن بهره مندی از خدمات ایستگاه سلامت از تلاش های جوانان هلال احمری تقدیر کردند.

یادآور می شود؛ نمایشگاه فرهنگی و هنری شب‌های فیروزه ای تا دوم خرداد در مقابل ساختمان شهرداری قم، واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی