مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تیم امدادی مسابقات انتخابی فوتبال و والیبال استان قم متشکل از اعضای کانون هلال احمر دانشگاه شهاب دانش در حال خدمت رسانی به در مسابقات ورزشی استان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ امسال دانشگاه غیره دولتی شهاب دانش میزبان برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال و والیبال جوانان استان قم (یادواره شهید محمود هاشمی) را به عهده دارد.

بر اساس این گزارش، از این رو برادران عضو کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه شهاب دانش فرصت را غنیمت شمرده و در قالب کادر پزشکی_ امدادی اقدام به خدمت رسانی به تیم های ورزشی استان کردند.

مسابقات ورزشی انتخابی یادواره شهید محمود هاشمی استان قم هر شب در دانشگاه غیر دولتی شهاب دانش استان در حال برگزاری است و امدادگران و نجاتگران عضو کانون هلال احمر دانشگاه شهاب دانش به ورزشکاران خدمات امدادی و درمانی ارائه می‌کنند.

یادآور می شود؛ علاوه بر اینکه حضور این جوانان در این مسابقات موجب آشنایی جوانان بویژه ورزشکاران با فعالیت های کاربردی و عام المنفعه جمعیت هلال احمر آشنا شده است، این امدادگران جوان، خدماتی شامل؛ امدادرسانی، بهیاری، انجام فوریت های پزشکی_درمانی و ترمیم جراحات و صدمات ناشی از حوادث ورزشی به تیم های شرکت کننده را ارائه می کنند.

خاطرنشان می شود؛ که همه ساله مسابقات فوتبال و والیبال انتخابی جوانان استان قم با عنوان یادواره شهید محمود هاشمی بین تیم های منتخب از دانشگاه های استان برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی