مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات (۱۰ خردادماه) کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان _پردیس آیت الله طالقانی (ره) قم با همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در نمازخانه شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این برنامه فرهنگی، اعضای کانون هلال احمر دانشگاه فرهنگیان در راستای آشنایی دانشجویان با جمعیت هلال احمر و آموزش غیر مستقیم امداد و کمک های اولیه اقدام به برگزاری این مسابقه کردند.

منبع سوالات این آزمون کتاب کمک های اولیه هلال احمر (مقدماتی امداد و نجات) بود که با ابتکار اعضای کانون هلال احمر این دانشگاه تعیین شد.

همچنین از آنجایی که مبحث پیشگیری از اعتیاد از برنامه های حوزه جوانان جمعیت هلال احمر است، این مسابقات در آستانه ی روز جهانی بدون دخانیات اجرا شد، تا دانشجویان ضمن تشویق به حضور در برنامه های جمعیت هلال احمر، نسبت به مصرف دخانیات سطح آگاهی خود را افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، حدود ۵۰ نفر از دانشجویان در این مسابقه شرکت کردند. که به شرکت کنندگان پس از تحویل کتاب کمک های اولیه، به مدت دو هفته فرصت برای مطالعه این کتاب داده شد.

این مسابقه در زمان مقرر و با همت اعضای کانون هلال احمر دانشگاه فرهنگیان _ پردیس آیت الله طالقانی در نمازخانه دانشگاه در قالب آزمون ۳۰ دقیقه ای و بصورت گزینه ای برگزار شد.

گفتنی است، مقرر شد برای افرادی که حداقل به ۵۵ درصد سوالات پاسخ صحیح دهند گواهی نامه حضور در دوره اهدا شود. همچنین سه نفر برگزیده اول لوح تقدیر به همراه جوایزی دریافت می کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی