مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




با توجه به همکاری صورت گرفته در استان قم، معاون امور جوانان هلال احمر از سوی فرمانده انتظامی استان قم به عنوان رابط فعال ادارات دولتی استان در جمعیت هلال احمر، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ فرمانده انتظامی استان قم با ارسال تقدیرنامه‌ای به معاون امور جوانان هلال احمر استان قم، به عنوان رابط فعال ادارات دولتی استان در جمعیت هلال احمر، تقدیر کرد.

در متن لوح سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آقاخانی خطاب به محمد مصباحی موحد آمده است:

توفیق خدمتگذاری در عرصه امنیت مردم کشور عزیزمان ایران هدیه ای گرانمایه است که ذات اقدس الهی به بندگان خاص عنایت فرموده است، بدین وسیله از جنابعالی که در راستای استقرار امنیت و آرامش همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با عشق و عقیده راسخ در این راه در حد توان تلاش نموده اید تقدیر و تشکر نموده و به پاس مجاهدت خستگی ناپذیر و ایثارگرانه شما به عنوان رابط فعال ادارات استان این لوح تقدیم می گردد.

امید است در سایه توجهات باری تعالی و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم «عج» و با تمسک و پیروی از ولی امر مسلمین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای « مد ظله العالی» در راه خدمت به اسلام عزیز و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی