مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




مسئول جمعیت هلال احمر از فعالیت های هفته پایانی اعضای جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان در شهر کهک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ علیرضا شیرمردی با اشاره به حضور پر شور و پوشش امدادی مراسم روز قدس توسط اعضا و امدادگران هلال احمر اظهار کرد: این برنامه همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در کهک اجرایی شد.

وی همچنین از گردهمایی امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر بخش کهک خبر داد و افزود: این مراسم نیز در روزهاغی پایانی ماه مبارک رمضان و با حضور حجت السلام علامه مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه استان قم، خزانه دار جمعیت و یعقوبی؛ رئیس اداره عملیات و جمعی از امدادگران و داوطلبان و جوانان برگزار شد.

مسئول جمعیت هلال احمر در بخش کهک بیان کرد: این گزدهمایی با مراسم ضیافت افطاری و سخنرانی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه استان و همچنین تقدیر از امدادگران و اعضای فعال همراه بود.

شیرمردی با بیان اینکه اقامه نماز جماعت از دیگر بخش های این گردهمایی به شمار می رفت گفت: مراسم ضیافت افطاری با مشارکت اعضا برگزار شد

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی