مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه کارشناس کانون دانشجویی هلال احمر با سرتیم های طرح ملی پیمان «با عنوان نه به اعتیاد» در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر (۳۱ خردادماه لغایت ۶ تیرماه) و ضرورت برگزاری آموزش های لازم ویژه جوانان در خصوص آشنایی با مواد مخدر و معضلات مصرف آن، جلسه ای با حضور کارشناسان کانون دانشجویی هلال احمر و سرتیم های طرح ملی پیمان و با شعار «نه به اعتیاد» در مرکز امور جوانان هلال احمر استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه با همفکری اعضا مقرر شد با هدف بالا بردن سطح آگاهی جامعه در مورد اعتیاد و عواقب مصرف مواد مخدر، آموزش هایی مفید و کاربردی در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی در قالب کانال های اطلاع رسانی ایجاد شود.

گفتنی است، این کانال اطلاع رسانی به همت اعضای طرح ملی پیمان با نشانی peymanqom98@ ایجاد شد و قرار است به صورت مدون مطالبی دسته بندی شده پیرامون مسائل اعتیاد و مخدرها درج شود و این مطالب به صورت منظم در بازه زمانی بین ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در کانال بارگذاری شود.

یادآور می شود؛ در پایان این جلسه نیز نشانی این کانال اطلاع رسانی در اختیار تمام کارشناسان مرکز امور جوانان هلال احمر قرار گرفت تا اعضای کانون خود را به این کانال دعوت کنند و از مطالب مهم و مفید آن بهره مند شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی