مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هماهنگی کلاس های آموزشی مرکز امور جوانان با حضور معاون و کارشناسان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ این نشست، در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و با هدف هماهنگی مناسب در برگزاری دروه های آموزشی، امدادی، فرهنگی و هنری مرکز جوانان هلال احمر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این نشست با تشریح فعالیت های انجام شده بر اهمیت ایجاد هماهنگی در برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی مرکز جوانان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این دوره ها دریچه ی ورود جوانان به فعالیت های عام المنفعه و امدادی هلال احمر است، افزود: علاوه بر ارائه آموزش ها، باید تشویق و ترغیب و جذب جوانان به فعالیت های بشردوستانه در اولویت برنامه های مرکز جوانان قرار بگیرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: آشنایی جوانان با فعالیت ها و اهداف هلال احمر و مشارکت آنها در این برنامه ها موجب ترویج فرهنگ صلح و دوستی و تکریم انسان ها است و از این روباید تلاش کنیم، جوانان ضمن فراگیری آموزش ها جذب این فعالیت ها شده و با توجه به علایق خود در گروه های هدف جهت مشارکت در طرح های هلال احمر سازماندهی شوند.

مصباحی در پایان با اشاره به تکریم فراگیران بر برنامه ریزی دقیق در راستای برگزاری کلاس ها و حضور منظم مربیان و ارزیابی کیفی آموزش ها در طول اجرای طرح اوقات فراغت تاکید کرد.

گفتنی است، کارشناسان حوزه جوانان در ادامه ی این نشست، به ارائه نظر و رایزنی در زمینه نحوه ی بهبود فعالیت های آموزشی و جذب و سازماندهی جوانان پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی