مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مراسم افتتاحیه جشنواره محله سلامتی با حضور معاون امور جوانان هلال احمر و جمعی از مسئولان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان جشنواره محله سلامتی و به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی استان قم برپا شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، پیشگیری از ایجاد آسیب های اجتماعی در بین جوانان از جمله معضل اعتیاد است.

وی بیان کرد: جوانان هلال احمر سابقه‌ای طولانی در اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه ی آسیب های اجتماعی دارند و مبارزه با شیوع اعتیاد در بین جوانان را که از اهداف اصلی خود می داند، و در این نمایشگاه با برپایی غرفه طرح پیمان (پیشگیری از آسیب های اجتماعی)، به ارائه خدمات اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می پردازد.

مصباحی بیان کرد: در این غرفه، اعضای کمیته بشردوستی کانون دانشجویی و اعضای طرح پیمان کانون دانشجویی به ارائه توضیحات و خدمات مختلف در خصوص اعتیاد و مواد مخدر به مراجعان می پردازند.

یادآور می شود؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شماری از مسئولین استان از جمله مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم٬ نماینده شورای شهر قم، رئیس اداره بهزیستی، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، حضور داشتند و ضمن بازدید از غرفه جوانان هلال احمر به پویش نه به اعتیاد پیوستند.

بر اساس این گزارش؛ اعضای طرح ملی پیمان و کمیته بشردوستی کانون دانشجویی نیز بخشی از فعالیت های خود در این غرفه را به مسئولین ارائه کرده و همچنین معاون امور جوانان هلال احمر با حضور خود در غرفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هلال احمر، ضمن استقبال از بازدید مسئولین، به ارائه‌ی توضیحاتی در مورد فعالیت های هلال احمر و غرفه جوانان پرداختند.

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر (به مدت ۶ روز) به فعالیت خود ادامه می دهد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی