مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: ۶ دوره آموزش مقدماتی امداد و کمک های اولیه با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان قم ویژه ی ۳۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه، برگزار می شود.

به گزارش روابط‌ عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: مسئولان دانشگاه فرهنگیان قم با برگزاری جلسات و رایزنی با معاونت امور جوانان هلال احمر استان همکاری خود راستای برگزاری این دوره آموزشی را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره در دانشگاه فرهنگیان، فراگیری معلمان آینده استان در خصوص مهارت های جانبی به ویژه امداد و کمکهای اولیه است افزود: بهبود عملکرد دانشجویان این دانشگاه در مرحله اول، و دانش آموزان آنها در مرحله دوم از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار می شود افزود: با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه بزودی وظیفه آموزش و پرورش دانش آموزان را عهده دار می شوند توانمندسازی آنها موجب می شود، علاوه بر این وظیفه در حفظ سلامتی و پیشگیری از بروز حوادث جانی برای دانش آموزان نیز سهیم شوند.

مصباحی همچنین آشنایی این معلمان با جمعیت هلال احمر و فعالیت های آن، از دیگر اهداف این دوره ها برشمرد و گفت: در این راستا و برای آشنایی دانش آموزان با هلال احمر و عضویت آنها در این جمعیت، به عنوان یکی از محیط های آموزش همگانی و مدارس نیز از بهترین مراکز برای جذب عضو در هلال احمر و آشنایی نوجوانان و جوانان با این جعیت مردم نهاد خواهد بود.

یادآور می شود؛ این کلاسها که شامل بیش از ۶ دروه ویژه دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه فرهنگیان است و در هر دوره تعداد ۴۵ دانشجو به یادگیری مباحث مقدماتی امداد و کمک های اولیه می پردازند از روز دوشنبه ۱۰ تیرماه آغاز می شود.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی