مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر فعالیت های آموزشی و فرهنگی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد، با حضور جوانان در کهک و جعفریه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ هفته مبارزه با مواد مخدر فرصتی برای اجرای طرح ملی پیمان و مشارکت پرشور جوانان هلال احمری برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، شماری از جوانان هلال احمر شهر کهک با حضور در سمینار آموزشی مهارت های زندگی ضمن آشنایی با راهکارهای مقابله با اعتیاد، عموم مردم را به پویش “نه به اعتیاد” دعوت کردند.

همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد در سالن همایش بخشداری کهک از دیگر فعالیت های جوانان این شهر در راستای اجرای طرح ملی پیمان بود.

یادآور می شود، با همکاری و مشارکت هلال احمر شهر جعفریه و معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم نمایشگاه عکس و پوستر مبارزه با مواد مخدر در مرکز آموزشی در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی