مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مشارکت معاونت امور جوانان و همکاری معاونت آموزش و پژوهش بیش از 400 نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آموزشهای امدادی را فرا می گیرند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به هماهنگی معاونت امور جوانان و مشارکت معاونت آموزش و پژوهش بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آموزشهای امدادی را بصورت فشرده(۱۶ ساعت حضوری و ۶ ساعت غیرحضوری) فرا می گیرند.

محمدمصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان این خبر گفت: با هماهنگی با دانشگاه فرهنگیان استان، بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوره های امداد و کمکهای اولیه شرکت کردند.

براساس این گزارش، جمعیت هلال احمر استان قم در راستای برگزاری این دوره ها اقدام به اعزام ۴ مربی خواهر و ۴ مربی آقا برای آموزش این معلمان آینده به تفکیک خواهران و برادران در ۸ دوره آموزشی کرده است.

مصباحی افزود: بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی هلال احمر در امر ارائه آموزش، این جمعیت عهده دار آموزشهای مشارکتی و همچنین صدور گواهینامه پایان دوره به افراد موفق در آزمون های هر دوره، منوط به تایید کیفی آموزش ها است.

یادآور می شود؛ کلاس آقایان در دانشگاه علمی کاربردی و ۴ کلاس ویژه دانشجویان خواهر در معاونت امور جوانان در حال برگزاری است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی