مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن شمیم ریحان به همت سمن جوان ستایشگر و موسسه حس خوب زندگی با حضور استاندار، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جشن که مدیرکل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون فرهنگی و امور جوانان و جمع گسترده ای از جوانان قمی در ورزشگاه حیدریان برگزار شد، از “ازهار پیرا” عضو جوان هلال احمر قم به عنوان یکی از دختران برتر استان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش؛ در جشنواره شمیم ریحان که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و با محور ایجاد پویشی ملی است که دختران ایران زمین به صورت مشترک در یک جشن شرکت می‌کنند و در مسائل فرهنگی کشور تأثیر خاصی می‌گذارند.

یادآور می شود؛ تجلیل از دختر برتر در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم
با حضور مسئولین و پیشکسوتان استان یکی از بخش های این جشنواره به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی