مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در طرح های اوقات فراغت جوانان باید آموزش، نشاط، تنوع و استعدادیابی نهفته باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت السلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری در نشست هم اندیشی کارشناسان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: کارشناسان در واقع مربیان جامعه هستند و نقش مهم تربیتی و آموزشی دارند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برای پیشرفت جامعه سه گروه باید باید به خوبی انتخاب شوند، گروه اول رهبران جامعه هستند که باید عاقل، بصیر، خوش فکر و شجاع باشند و به موقع تصمیات خوبی بگیرند.

وی اظهار کرد: اگر جامعه ای چنین رهبرانی داشته باشد به پیشرفت خواهند رسید،برخی از کشورها زمانی برهوت بودند اما از نظر اقتصادی به رشد و پیشرفت رسیدند.

حجت السلام والمسلمین علامه مهری بیان کرد: دومین گروه فرهیختگان جامعه هستند، همانند رهبران احزاب و صاحبان قدرت مالی و نفوذ اجتماعی که در پیشرفت کشور تاثیر زیادی دارند.

وی عنوان کرد: سومین گروه توده مردم هستند که شامل خانواده ها می باشد اگر توده مردم نیز دارای ویژگی های بصیرتی و آگاهی باشند می توان به تعالی رسید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: حضرت نوح(ع) یکی از پیامبران بزرگ الهی بود که مشقت های زیادی متحمل شد تا مردم را هدایت کند اما فرزند او به فساد و تباهی رسید زیرا مادری ناآگاه داشت و فرزند را به گمراهی کشاند.

وی گفت: امروز فسادهای اخلاقی و اعتقادی جوانان را تهدید می کند این فسادها در نهایت انسان را به تباهی می کشاند.

حجت السلام والمسلمین علامه مهری افزود: اگر مربیان به خوبی انتخاب شود و از نسل جوان به خوبی مراقبت کنند می توانند موجب نجات و موفقیت جامعه شوند.

وی گفت: جوانان با سوالات و شبهات زیادی روبرو هستند، باید زمینه را برای آگاهی و دست یافتن به پاسخ صحیح فراهم کنیم نباید جوانان را با پاسخ های تند از دین،گریزان کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: می توان به بهترین نحو اوقات فراغت جوانان را پر کرد، اوقات فراغت شمشیر دو لبه است.

وی در مورد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امر به معروف یکمی از فرائض مهم در جامعه است که کمرنگ شده است.

حجت السلام و والمسلمین علامه مهری عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دارای شرایط مهمی است، بهترین شیوه در امر به معروف ملاطفت و صبوری و یاد دادن با رفتار نیک است.

وی در پایان در خصوص برگزاری دوره ها و اردوها گفت: این دوره ها باید با نشاط و توام با رضایت باشد و در آن استعداد یابی شود همچنین همراه با مهارت آموزی و خلاقیت باشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی