مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


جشن "مهر و ماه" ویژه دختران به مناسبت دهه کرامت با حضور استاندار قم، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از اعضای هلال احمر در تالار بعثت سازمان ملی جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جشن مهر و ماه ویژه میلاد بانوی کرامت در سالن بعثت فرهنگسرای جوان استان قم و با حضور استاندار و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و جمعی از اعضای دختر برگزار شد.

در این جشن مفرح استانی که با حضور پر شور جوانان و امدادگران دختر برگزار شد، از سمیرا کلهرپور از دختران امدادگر نخبه ورزشی، و ۲ تن از اعضای جوانان هلال احمر فعال در شهرهای کهک و دستجرد خانم ها سارا عیسی آبادی، دختر نمونه و مریم عبدالهی مقدم با اهدای هدایا و لوحی تقدیر شد.

همچنین در مسابقات فرهنگی آموزشی این همایش ۴ تن از اعضای جوانان هلال احمر با پاسخگویی به سوالات منتخب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 از ظرفیت ایده پردازی و پیشنهادات دختران جوان نخبه قمی استقبال می نماییم

استاندار قم با اشاره به درخشش بانوان قمی در عرصه های مختلف و کسب مقام های ملی و بین المللی اظهار کرد: از ظرفیت ایده پردازی و پیشنهادات دختران جوان نخبه قمی در راستای توسعه استان استقبال خواهیم کرد.

 دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این جشن طی سخنانی توانمندسازی، آگاهی بخشی و ارتقاء دانش اجتماعی برای جامعه بانوان و دختران را ضروری دانست و گفت: به برکت جمهوری اسلامی و دیدگاه های روشن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه اجتماعی درخشش بانوان طی چهاردهه گذشته را شاهد بوده ایم که این امر باید تداوم داشته باشد.

 سرمست گفت: انتظار ما این است که بانوان بر اساس شایستگی بتوانند در سازمان ها ارتقا و پیشرفت کافی را داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جامعه شاهد ارتقا و تعالی فعالیت های بانوان تحت عنوان تشکل های مردم نهاد باشیم و از ظرفیت های ایشان در حوزه ی فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و عام المنفعه و نیز امدادرسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

استاندار قم در پایان با اشاره به درخشش بانوان قمی در حوزه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی گفت: از نخبگان علمی و برگزیدگان تشکل ها برای مشاوره به استاندار و معاونین استفاده خواهیم کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی