مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم و با همکاری همت معاونت آموزش و پژوهش و دانشگاه علمی کاربردی هلال، آزمون یکپارچه پایان دوره امداد ویژه بیش از 380 نفر از دانشجویان فرهنگی شرکت کننده در دوره های امدادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با برگزاری آزمون پایان دوره امداد و کسب موفقیت در آن، دانشجویان فرهنگی موفق به دریافت گواهینامه امداد و کمکهای اولیه می شوند.

بر اساس این گزارش، بر اساس ابلاغیه اداره آموزش و پرورش فراگیری آموزه های امدادی و اخذ گواهینامه امدادی بعنوان آموزش ضمن خدمت فرهنگیان محسوب می شود. لذا آموزش و پرورش استان با همکاری جمعیت هلال احمر استان قم و هماهنگی برگزاری دوره فشرده ۲۲ ساعته را انجام داد.

در این راستا، کلاس های این دوره ها با معرفی بیش از ۳۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و سازماندهی آنان در ۴ دوره آقایان و ۴ دوره خانمها بصورت همزمان تشکیل شد.

یادآور می شود؛ این آزمون بصورت همزمان با حضور بیش از۱۴۰ نفر از برادران در دانشگاه علمی کاربردی هلال و برای بیش از ۲۳۰ نفر از خواهران در محل معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی