مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جلسه مجمع دبیران کانون دانشجویی در قم

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

جلسه مجمع دبیران کانون دانشجویی هلال احمر با حضور کارشناس کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این نشست، کارشناس کانون دانشجویی در زمینه برنامه های آتی کانون از دبیران حاضر در این نشست نظرخواهی کرد.

 در ادامه، کارشناس کانون دانشجویی همچنین نسبت به جذب عضو جدید در دانشگاه ها توسط شورای اجرایی کانون هلال احمر آن دانشگاه تاکید کرد و روش های جذب اعضای جدید در دانشگاه ها را بر اساس تجربه درازمدت خود در این حوزه را برای دبیران تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناس کانون دانشجویی در ادامه این نشست، روند اداری و نحوه برگزاری دوره های آموزشی نسخه خوانی داروخانه و مقدماتی امداد و نجات در دانشگاه ها را توضیح داد.

در ادامه ی این نشست، دبیران ضمن گفتگو در زمینه طرح ها و همچنین ارائه درخواست ها و تامل بین معاونت امور جوانان هلال احمر با معاونت فرهنگی دانشگاه ها به رایزنی پرداختند.

برگزاری جلسات اختصاصی شورای اجرایی کانون هلال احمر دانشگاه در مرکز امور جوانان و تسریع در دریافت حکم ابلاغ دبیری هلال احمر از دیگر پیشنهادات مورد بررسی در این نشست بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی