مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

از استقبال تا بدرقه دونده جوان صلح در قم

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ




استان قم به عنوان سومین مسیر حرکت و حضور "دونده صلح" عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شب گذشته میزبان "مجتبی یادگاری" دونده جوان هلال احمری بود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به حضور “دونده صلح”  در استان قم اظهار کرد: استان قم به عنوان سومین استان در مسیر حرکت این عضو جوان سازمان جوانان هلال احمر در شب میلاد امام مهربانی ها میزبان وی بود.

وی با بیان اینکه این طرح در مراکز استان های کشور با شعار «فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا» همزمان با دهه کرامت آغاز شده است، افزود: ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام، این دونده جوانان با بدرقه جمعی از مسئولین و جوانان از جمعیت هلال احمر استان پس از ادای احترام به شهدای امدادگر به سمت استان سمنان حرکت کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این فعالیت فرهنگی ورزشی، از سوی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مورد حمایت قرار گرفته است و با هدف، ترویج فرهنگی صلح طلبی در جامعه، دوری از هر گونه خشونت، آشنایی مردم با اهداف عالی هلال احمر، ترویج فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و همچنین تلاش در راستای جذب، ساماندهی و مشارکت اعضای جدید در سازمان جوانان هلال احمر، از استان مرکزی کلید خورده است.

مصباحی یادآور شد: “دونده صلح” شب گذشته نیز در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و در مراسم جشن شب میلاد امام رضا علیه السلام در قم نیز حضور یافت و اهداف این حرکت فرهنگی و ورزشی را تشریح کرد.

گفتنی است؛ “مجتبی یادگاری” قرار است به عنوان سفیر صلح و دوستی مسیرهای ۱۰ کیلومتری هر استان را با شعار «فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا» پیموده و این پیام را از همه استانها به سراسر دنیا ابلاغ کند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی