مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تمرینات و آماده سازی تیم های منتخب دانش آموزان در راستای شرکت در المپیاد آماده (مرحله کشوری) با حضور تیم های دختران و پسران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان تیم های دادرس در سطح استان قم خود را برای رقابتی امدادی و بشردوستانه در هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده کشوری آماده می کنند.

محمد مصباحی اظهار کرد: کارگاه های آموزشی دانش آموزان در مدارس استان قم توسط مدیران و مربیان برای حضور دادرسان در مسابقات مرحله کشوری المپیاد آماده با قوت و نشاط در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این مرحله، دادرسان منتخب دختر و پسر در دو گروه با حضور در کارگاه های آموزشی و اجرای تمرینات امدادی خود را برای حضور در رقابت های کشوری المپیاد آماده می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: ارائه مباحث تئوری و مرور آموزه های امدادی با حضور دانش آموزان و شرکت در تمرینات عملی به صورت انفرادی و گروهی از فعالیت های این دادرسان در کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های کشوری المپیاد آماده به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی