مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



با حضور دادرسان تیم های منتخب و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم جلسه اطلاع رسانی تیم های اعزامی به هفتمین دوره رقابت های کشوری المپیاد آماده در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نشست پایانی دادرس اعزامی به رقابت های المپیاد آماده کشوری با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این نشست که با حضور دادرسان تیم های منتخب در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد، دانش آموزان ضمن حضور در مراسم اقامه نماز جماعت، از آخرین نکات و توضیحات کلیدی در راستای آمادگی و اعزام تیمهای برتر استانی به المپیاد آماده کشوری آگاه شدند.

یادآور می شود، در این نشست که، با هدف آماده سازی و اطلاع رسانی دانش آموزان دختر و پسر برای حضور موفق و شرکت در المپیاد آماده کشوری برگزار شد، مربیان و داوران ضمن ارائه نکات و توضیحاتی برای مشارکت در آخرین مرحله از تمرینات مهارتهای امدادی تلاش دادرسان را مورد ارزیابی قرار داده و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است، ویزیت و صدور گواهی سلامت دانش آموزان عضو تیم های دادرس، توسط پزشک جهت شرکت در المپیاد آماده کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های این جلسه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی