مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی حین، قبل و بعد از ازدواج ویژه اعضای کانون جوانان خواهران عضو هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کارگاه آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج بر مبنای تئوری انتخاب با هدف پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی، ارتقای سطح روان و کسب مهارت‌های زندگی برگزار شد.

بر اساس یان گزارش، معرفی مهارتهای پیش از ازدواج، باورهای درست و نادرست در مورد ازدواج، ملاک­های انتخاب همسر، دوره نامزدی و اهداف آن، اشتباهات عمده در هنگام انتخاب همسر، توجه به ویژگی های قابل تغییر و غیرقابل تغییر افراد، اهمیت نشان دادن خود واقعی، کنترل روابط عاطفی و سایر مسائل اجتماعی و فرهنگی دخیل در امر ازدواج از مهمترین مباحثی بود که در این کارگاه آموزشی ارائه شد.

همچنین، ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه  تعیین هدف از زندگی زناشویی، اولویت‌گذاری‌ها در زندگی مشترک، سطح انتظار، باورها و تصورات، مهارت‌های ارتباطی، آگاهی، شناخت و توجه به نیازهای اساسی، نحوۀ واکنش به مشکلات و روش حل‌مسأله، مهارت انتخاب همسر و ملاک‌های آن از دیگر سرفصل های آموزشی در این کارگاه به شمار می رفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی