مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و اهداف نهضت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ ویژه امدادگران جدیدی که به حوزه جوانان پیوستند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: با توجه به ضرورت آشنایی اعضای جدید با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر و برنامه های کانون های جوانان هلال احمر این دوره، در راستای جذب اعضای جدید برگزار شد.

محمد مصباحی افزود: برگزاری دوره های آشنایی با مبانی فعالیت های بشردوستانه و امدادی و برنامه های اردویی و طرح های ابتکاری و ابلاغی سازمان جوانان از جمله اموری است که توسط اعضای این کانون ها در سطح استان پس از آموزش و سازماندهی اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبحث آموزش و آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و توسعه فعالیت های بشردوستانه در اولویت آموزش ها است و در این راستا نیز کارگاه های آموزشی متعددی با این موضوع برگزار کرده ایم.

مصباحی افزود: این کارگاه نیز با هدف آشنایی امدادگران جدیدی که به حوزه جوانان پیوستند با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر در مرکز امور جوانان هلال احمر استان برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی