مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





به مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا عید غدیرخم) کارگاه «طرحی برای زندگی» به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در مرکز امور جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با دهه نورانی ولایت، کانون دانشجویی هلال احمر اقدام به برگزاری ۴ کارگاه متنوع و کاربردی پیرامون مسائل روانشناختی و همچنین بهبود زندگی فردی و اجتماعی، ویژه جوانان کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این خصوص گفت: این کارگاه های آموزشی با راستای پیشرفت جوانان در عرصه های مختلف زندگی و برطرف سازی مشکلات و مسائل پیش روی آنها برگزار می شود.

محمد مصباحی تصریح کرد: اولین کارگاه با عنوان «طرحی برای زندگی» و با همکاری مشترک کانون دانشجویی هلال احمر و موسسه «زندگی به توان دو» با هدف تعیین چشم انداز و هدف گذاری در زندگی جوانان برگزار گشت که با استقبال اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر همراه شد.

وی افزود: در این کارگاه کارشناس و مربی موسسه «زندگی به توان دو» به آموزش اعضا در این خصوص پرداخت و مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه، شامل؛ تعریف چشم انداز، اصول طراحی چشم انداز، کشف ارزش ها و جایگاه آن در طراحی چشم انداز، جایگاه چشم انداز در زندگی شخصی، جایگاه چشم انداز در شرکت و سازمان، بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: رابطه بین ملت ها و تصویر آنها از آینده، شناسایی رسالت و تدوین ماموریت شخصی و سازمانی، هدف غایی و هدف مشهورانه و... از دیگر مباحث این کارگاه به شمار می رود.

یادآور می شود؛ در پایان، سوالات و دغدغه های اعضای مشارکت کننده در این کارگاه آموزشی پیرامون موضوع کارگاه مطرح شد و کارشناس و مدرس پاسخ های مبتنی بر این آموزه ها را ارائه کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی