مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: فستیوال مدارس فوتبال منتخب در استان قم با حضور تیم نوجوانان هلال احمر به مدت دو شب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی عنوان کرد: ۱۰ مدرسه فوتبال در این فستیوال حضور یافتند و به مصاف هم رفتند.

وی اظهار کرد: فستیوال مدارس فوتبال منتخب در استان قم به مدت دو شب برگزار شد.

مصباحی بیان کرد: آکادمی ستارگان هلال احمر، فعالیت های خود را از سال ۷۶ آغاز کرده و همچنان با حضور پرشور نوجوانان این فعالیت ها ورزشی در راستای حمایت از سلامت و زندگی اسنان ها که از اهداف هلال احمر است، ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ نوجوان آموزش های ورزش فوتبال را فراگرفته اند که امسال طبق روال گذشته یک فستیوال برگزار شد و بهترین تیم های استان به آن دعوت شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: با حضور این فوتبال آموزان رقابت و بازی های دوستانه ای انجام شد و این رقابت ها به پایان رسید و خانواده ها در برنامه پایانی حضور یافتند.

وی گفت: در این رقابت ها گروه سنی از ۷ تا ۱۴ سال را پوشش داده ایم و تلاش می کنیم نوجوانان مستعد در مسابقات شرکت داده شوند.

مصباحی بیان کرد: فوتبال آموزان توانایی های خوبی دارند و تحت عنوان تیم های منتخب در طول سال با آن ها کار می شود.

وی افزود: برنامه ریزی ۵ ساله ای را برای آن ها تعریف شده است تا علاوه به حفظ و نگهداری آنها و سازماندهی جهت مشارکت در فعالیت های امدادی و بشردوستانه؛ فوتبالیست های خوبی برای استان تربیت شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: این گروه سنی توسط استعدادهای تیم ملی دیده می شوند و قطعا برنامه هایی در سطح کشور برای آن ها وجود دارد تا جذب تیم های ملی شوند.

وی بیان کرد: فراگیرانی که تحت عنوان فستیوال فعال اند ۲۰ نفر از هر مدرسه فوتبال هستند که ۳۰۰ نفر در گروههای سنی مختلف در دو شب با هم رقابت کردند.

وی تاکید کرد: فستیوال هیچگاه برای برد و باخت در این گروه سنی مطرح نیست بلکه می خواهد فرزندان رفتار اجتماعی و منش ورزشی را یاد بگیرند و در کنار هم دوستان زیادی پیدا کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: ما بر آنیم این فرزندان در کنار یکدیگر دوستی و مهرورزی را یاد بگیرند بر این اساس در پایان رقابت ها به کل تیم ها و بچه های فوتبال آموز مدال طلا اهداء می شود تا موجب خوشحالی آن ها را فراهم کرده باشیم و به ادامه بازی در عرصه فوتبال ترغیب شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی