مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشن عید غدیر هلال احمری ها؛ با حضور اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر قم توسط کانون جوانان برادران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در آستانه عید بزرگ غدیرخم هیئت رهروان حضرت علی اکبر (علیه السلام) جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اجرای جشن بزرگ عید غدیر خم اقدام به اجرای برنامه های مفرح و عیدانه کرد.

بر اساس این گزارش، این برنامه که در راستای پویش #فقط_به_عشق_علی_علیه_السلام و با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از اعضا کانون های معاونت امور جوانان استان قم در تالار بعثت برگزار شد.

این مراسم، نخست با قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه، حجت الاسلام علامه مهری به ایراد سخن پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با تبریک این عید بزرگ و دهه ولایت، به تشریح عظمت و جایگاه و اهمیت غدیر خم اشاره کرد.

یادآور می شود، سخنرانی مذهبی، مداحی و مولودی خوانی، خطبه خوانی عید غدیر و سوره های قرآن توسط هنرمندان خردسال و اجرای سرود، همچنین قرعه کشی و اهدای هدیه به سادات حاضر و مشارکت کنندگان در این جشن از برنامه های هیئت رهروان حضرت علی اکبر (علیه السلام) در این این مراسم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی