مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

محمد مصباحی از حضور تیم سحر( تیم مداخلات روانی اجتماعی پس از بلایا) معاونت امور جوانان استان قم در اجرای طرح ملی نذر آب ۲ در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

براساس این گزارش، همزمان با اجرای مرحله دوم طرح نذر آب شماری از اعضای تیم های سحر معاونت امور جوانان همراه تیم کاروان سلامت عازم مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان می شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اعلام این خبر اظهار کرد: این فعالیت با حضور اعضای فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی در طرح ملی نذر آب ۲ در استان سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

وی با اشاره به سوابق فعالیت های متنوع روانشناختی و فرهنگی تیم های سحر استان قم در حوادث و بلایای مختلف کشور افزود: به همراه این تیم، اقلام و تجهیزات مورد نیاز بر اساس نیاز سنجی در منطقه به ویژه برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان همچون، اسباب بازی، لوازم التحریر و... به منطقه اجرای طرح ارسال شده است.

مصباحی تصریح کرد: تیم سحر معاونت امور جوانان استان قم با همراهی تیم متخصص معاونت داوطلبان ضمن اعزام به این مناطق اقدام به ارائه خدماتی با رویکرد درمانی، فرهنگی، آموزشی و حمایتی خواهد کرد.

یادآور می شود؛ طرح ملی نذر آب ۲ از ۳۰ مرداد الی ۳ شهریور ماه سال جاری با مشارکت جمعی از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی