مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

 

جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اجرایی کانون های هلال احمر دانشگاه های استان قم با عنوان «حلقه اولی ها» و با حضور کارشناس کانون دانشجویی، دبیر مجمع دانشجویی و افراد باسابقه قدیمی کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی که در بخش های مختلف و متنوعی به صورت فشرده در مدت ۴ساعت برگزار شد، آموزش دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی در جهت بهبود کیفیت فعالیت ها و همچنین ساختار شورای اجرایی کانون ها از در قالب کارگاه ارائه شد.

 بر اساس این گزارش، این کارگاه آموزشی ویژه کانون های دانشجویی و با هدف اینکه دانشجویان در سال تحصیلی جدید با آگاهی بهتر و توان بالاتری به انجام فعالیت در راستای اهداف جمعیت هلال احمر بپردازند برگزار شد.

 در این کارگاه ابتدا، کارشناس کانون دانشجویی جلسه را آغاز کرده و در مورد ساختار کانون ها و نحوه انتخاب دبیر و اعضای شوراء توضیحاتی را بیان کرد و همچنین کمیته بندی کانون و تقسیم وظایف بین اعضاء در انجام فعالیت های کانون دانشجویی را آموزش داد.

  سپس برای درک بهتر مفاهیم، کلیپ  فعالیت های شاخص کانون دانشجویی در سال تحصیلی پیش در سالن جلسه به نمایش گذاشته شد و دبیر مجمع کانون دانشجویی به آموزش اعضای حاضر در کارگاه پرداخت.

 در این بخش اعضای کانون هلال احمر هر دانشگاه در کنار یکدیگر گرد هم آمدند و دبیر مجمع دانشجویی با توزیع فرم برنامه ریزی فعالیت ها و نقشه راه کانون دانشگاهی ضمن درخواست از آنها برای تکمیل این جدول به آموزش آنها در تدوین تقویم اجرایی فعالیت ها پرداخت.

 در ادامه اعضای باسابقه و قدیمی کانون دانشجویی هلال احمر که به دعوت از کارشناس کانون دانشجویی در این کارگاه حضور داشتند، تجربیات خود را پیرامون مسئولیت ها و فعالیت های مختلف خود در کانون هلال احمر دانشگاه محل تحصیل شان و مرکز امور جوانان هلال احمر را برای اعضای جدید بیان کرده و نکات برنامه های شاخص کانون دانشجویی هلال احمر نظیر؛ مانور امداد و نجات دانشگاهی، مراسم سوگواری و سفره امام حسن مجتبی علیه السلام، ویژه برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر و… را ارائه کردند.

 گفتنی است در نهایت، اعضای کانون هلال احمر هر دانشگاه با کمک کارشناس، دبیر مجمع و اعضای قدیم کانون دانشجویی تقویم اجرایی فعالیت های سال جدید کانون خود را تدوین کرده و هر کدام یک مورد از فعالیت های مد نظر کانون خود را برای سایرین تشریح کردند.

 در پایان این کارگاه آموزشی و جلسه هم اندیشی ضمن قدردانی از اعضاء کانون دانشجویی، به پاس زحمات آنها در راستای ارتقاء اصول و نیل به اهداف جمعیت هلال احمر، هدایایی به آنها اهدا کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی