مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


جلسه بحث و گفتگو پیرامون برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) و سلاله پاکش حضرت

امام حسن مجتبی (علیه السلام)، با حضور معاون امور جوانان، کارشناس کانون دانشجویی، دبیر مجمع دانشجویی و اعضای فعال کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همه ساله در آخرین روز اداری منتهی به ۲۸ ماه صفر، کانون دانشجویی هلال احمر اقدام به برگزاری مراسم عزاداری ویژه سالروز شهادت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و برپایی سفره نذری کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) می کند.

از این رو کانون دانشجویی هلال احمر برای برگزاری شایسته و هرچه بهتر این مراسم جلسه ای مشورتی با معاون امور جوانان ترتیب داد که در این جلسه دبیر مجمع و اعضای فعال کانون دانشجویی برنامه های مد نظر خود برای اجرای باشکوه این مراسم را برای معاون امور جوانان شرح داده و از وی درخواست کردند هماهنگی های لازم از جانب معاونت صورت گیرد.

معاون امور جوانان ضمن ارائه مشورت های لازم به حاضرین جلسه، نظرات خود را نیز بیان کرده و تجربیات خود از برگزاری مراسم های سابق این چنینی را در اختیار اعضای کانون دانشجویی قرار داد.

همچنین معاون امور جوانان هلال احمر با درخواست های حضار جلسه موافقت و قول پرداختن به هماهنگی های لازم و پشتیبانی همه جانبه برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه را داد.

گفتنی است، این مراسم توسط کانون دانشجویی هلال احمر در تاریخ شنبه ۴آبان ۱۳۹۸ با همکاری اعضای نمایندگی حوزه ولی فقیه جمعیت هلال احمر و با پشتیبانی مالی بانیانی از اعضای کانون دانشجویی در نمازخانه جمعیت هلال احمر استان قم، پس از فریضه نماز ظهر برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی