مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

بیست و یکمین مانور سراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن _ جامعه تاب آور در دبیرستان شهید رجایی قم و با حضور جمعی از مدیران کل استانی و شماری از دانش اموزان اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ بیست و یکمین مانور سراسری زلزله با حضور اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر در سطح استان قم و بخش های کهک و جعفریه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیش از برگزاری کارگاه های آموزش پناهگیری و خروج ایمن در ۳۷ مدرسه از استان در راستای آمادگی در برابر زلزله و اجرای مانور سراسری زلزله در مدارس قم و ۳ بخش استان برگزار شد.

محمد مصباحی در این خصوص گفت: در آموزشها دانش آموزان با چگونگی پناهگیری و خروج ایمن و نقاط امن و ناامن در زمان حادثه آشنا و آموزش ها را فرا رفتند.

وی افزود: در برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان قم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیر کل آموزش و پرورش قم و شماری از مسئولان حضور داشتند.

یادآور می شود؛ مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد، همچنین این مانور با مشارکت اعضای کانون های دانش آموزی استان قم در مدارس بخش کهک و جعفریه نیز همراه بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی