مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




جلسه هم اندیشی کارشناس کانون دانشجویی هلال احمر با دبیران این کانون پیرامون برنامه ریزی فعالیت های گرامیداشت روز دانشجو در مرکز امور جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این جلسه که با حضور فعال دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر و همچنین معاون جوانان و کارشناس کانون دانشجویی برگزار شد، برنامه های استانی و سایر برنامه های پیش رو از جمله برنامه های درون دانشگاهی کانون های دانشجویی هلال احمر در نیمسال جاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بررسی شد.

در این جلسه بعد از توضیحات کارشناس کانون دانشجویی، به دلیل فراخوان سازمان انتقال خون کشور از شهروندان مبنی بر کمبود فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران، ابتدا در خصوص برنامه اهدای خون کانون دانشجویی و اهمیت آن گفتگو شد.

اجرای کلیپ اردوهای زندگی در شرایط سخت که در سال های گذشته توسط کانون دانشجویی در مناطق مختلف کشور برگزار شد از دیگر بخش های این برنامه بود، در ادامه کارشناس کانون دانشجویی به ارائه‌ی توضیحاتی در مورد فوائد عالی این اردوها برای ارتقاء کمی و کیفی اعضای هلال احمر و همچنین شرایط اردوی امسال که قرار است در منطقه کوهستانی و برفی توچال برگزار شود پرداخت.

در ادامه جلسه با بحث و گفتگو در مورد فعالیت های ویژه کانون های دانشجویی هلال احمر در روز دانشجو در دانشگاه ها ادامه پیدا کرد و مقرر شد تا دبیران در انجام فعالیت های مختلف فرهنگی روز دانشجو در دانشگاه خود مشارکت حداکثری داشته و از برنامه های کانون خود تصاویر و گزارش تهیه نمایند.

بحث بعدی، انتخابات بود که ابتدا انتخابات مجمع استانی کانون های دانشجویی هلال احمر و سپس انتخابات کمیته های اجرایی کانون دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین کارشناس کانون های دانشجویی مطالبی در خصوص انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر ارائه دادند تا اعضای کانون دانشجویی در جریان این انتخابات قرار گیرند.

در پایان این نشست کارشناس و دبیران کانون دانشجویی در مورد فعالیت های ویژه درون دانشگاهی به گفتگو پرداختند. از مهمترین اقدامات و فعالیت های کانون های دانشجویی هلال احمر در داخل دانشگاه ها، برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه و همچنین فن ورز داروخانه می باشد که منجر به آشنایی و جذب تعداد زیادی از دانشجویان با جمعیت هلال احمر می شود که طرح مورد استقبال دبیران حاضر در جلسه قرار گرفت و قرار شد تا دبیران اقدام برای آماده سازی شرایط و هماهنگی های لازم برای برگزاری این دوره ها در دانشگاه را تسریع بخشند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی